CZYTAJ POLSKIE ZNAKI - BLOG COPYWRITERA

Zapraszamy na blog o copywritingu. Usiądź wygodnie w fotelu, weź łyk świeżo zaparzonej kawy i oddaj się lekturze. Chętnie dzielimy się naszą wiedzą oraz zdobytymi przez lata doświadczeniami. Być może i Ty znajdziesz w tym miejscu coś, co Cię zainteresuje. Radzimy między innymi jak pisać skuteczne teksty reklamowe, interesujące wpisy na blogi, a nawet jak zdobywać fanów na portalach społecznościowych. Piszemy również o naszej pracy, wyzwaniach i trudnościach, które do tej pory napotkaliśmy. Czytaj Polskie Znaki!

 

Myślisz, że sklep internetowy to dobry pomysł? Założysz go szybciej niż myślisz!

Założenie sklepu internetowego to decyzja, którą podejmuje obecnie coraz więcej osób. Wysoka dostępność tego typu usług sprawia, że firmy posiadające sklepy internetowe są w stanie dotrzeć do większej liczby klientów. Założenie takiego sklepu nie jest jednak tak proste, jak mogłoby się to wydawać. Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem przygody z e-biznesem? Z poniższego artykułu dowiesz się, jak krok po kroku założyć sklep internetowy oraz jakie korzyści płyną z takiego przedsięwzięcia.
Czytaj więcej

Marketing internetowy – co to jest i od czego zacząć?

Dziś wysokiej jakości produkty oraz dobra obsługa mogą okazać się niewystarczające do utrzymania wysokiej pozycji firmy na rynku. Najistotniejsze jest bowiem to, aby o firmie dowiedziała się możliwie jak największa liczba potencjalnych klientów. Jakie narzędzia są w tym celu najczęściej wykorzystywane? Mowa tutaj oczywiście o marketingu internetowym. Jakie działania obejmują tę formę marketingu? Jakimi narzędziami dysponuje e-marketing?
Czytaj więcej

SEO – co to jest… i dlaczego jest tak ważne dla Twojej firmy?

Marketing internetowy to pojęcie obejmujące szereg działań, które mają na celu między innymi wprowadzenie nowego produktu na rynek, jego promocję lub prezentację marki. A wszystko to z wykorzystaniem popularnego narzędzia, jakim jest internet! Jednym z istotnych elementów marketingu internetowego jest właśnie SEO (Search Engine Optimization), czyli inaczej – pozycjonowanie stron. Na czym dokładnie polega?
Czytaj więcej

Storytelling a SEO – czy wyszukiwarki lubią opowieści?

Przyzwyczailiśmy się do tego, że w internecie wszystko musi być zwięzłe, a jednocześnie zachęcające do działania. Jeśli chcemy kupić idealnie dopasowaną sukienkę, wpisujemy „tania sukienka na lato”, a nie „suknia, która sprawi, że poczuję się jak rusałka w blasku księżyca nad brzegiem jeziora”. SEO wymusza stosowanie słów kluczowych i trafnych fraz, więc przez pewien czas pięknie napisane teksty przestały się liczyć. Jednak to się zmienia, a storytelling staje się nie tylko sposobem na oczarowanie Czytelników, ale również na zwiększenie pozycji w rankingach wyszukiwania.
Czytaj więcej

Zarabianie na blogu – czy to możliwe? Tak! Tylko… jak?

Zakładanie i prowadzenie bloga stało się szczególnie popularne, kiedy okazało się, że można na tym zarabiać. Jednak nie każdemu udaje się osiągnąć zysk. Większość blogerów albo nie zarabia wcale, albo wręcz dopłaca do interesu — chodzi np. o koszty związane z domeną, hostingiem czy nieudaną promocją. Jak to zmienić? Prezentujemy kilka sposobów.
Czytaj więcej

Skuteczne social media! Czyli o tym, jaką firmą nie być na Facebooku

Uwielbiam firmy, które są aktywne na social mediach i o dziwo nie piszę tego z przekąsem. Cieszę się z ich sukcesów, lubię czytać o nowych produktach, wdaję się w dyskusje w komentarzach. Jest to bardzo budujące doświadczenie i gdy taka szczęśliwa scrolluję dalej, dopada mnie TEN POST. Dlaczego to znowu się stało?! Jak ktoś wpadł na pomysł umieszczenia takiej wiadomości?! Mowa o firmach, które przyjęły bardzo dziwną taktykę promocyjną w social mediach.
Czytaj więcej